Wij zullen de gebruiker altijd tijdig per e-mail waarschuwen voor het naderende einde van het abonnement, of u kunt het op elk moment verlengen in uw account.
Verlenging is mogelijk direct in de automatische e-mail
De eerste waarschuwing voor het naderende einde van uw abonnement ontvangt u meestal een week voor het verstrijken van het tarief op het e-mailadres dat aan uw account bij Mijn-Online-Factuur.nl is gekoppeld. In deze e-mail kunt u direct met een kaart betalen. Klik gewoon op de link betaal met kaart, die u naar de betaalpagina leidt, en daarmee wordt automatisch hetzelfde tarief verlengd als het afgelopen jaar.
Verlenging in het MijnOnlineFactuur-account
Als het einde van de geldigheidsduur van je abonnement nadert, kun je dit rechtstreeks verlengen in je gebruikersprofiel op Mijn-Online-Factuur.nl. In de bovenste balk vind je een optie die je automatisch doorverwijst naar de betaalpagina. Als je een ander tarief en betaalmethode wilt selecteren, ga dan naar de sectie Mijn account - Het abonnement verlengen tarief en kies een van de MINI- of PREMIUM-tarieven.. Betaling kan worden gedaan via overschrijving of met een kaart.

Tarief is al verlopen en facturatie is niet mogelijk
Als de geldigheid van uw tarief al is verlopen, hoeft u zich geen zorgen te maken – uw gegevens gaan niet verloren. De facturatiemogelijkheid wordt weer actief zodra de betaling op de rekening van Mijn-Online-Factuur.nl is ontvangen. Bij betaling met kaart wordt het account binnen enkele minuten geactiveerd.

Problemen met het verlengen van het tarief?
In dit artikel vindt u de meest voorkomende fouten bij het verlengen van het tarief, of stuur ons een e-mail naar [email protected] en we helpen u graag.