Een account aanmaken op Mijn-Online-Factuur.nl kost slechts een paar klikken. Je kunt je eerste factuur al binnen enkele seconden aanmaken.
Wil je online beginnen met factureren? Het aanmaken van een account op Mijn-Online-Factuur.nl kost slechts een paar minuten. Volg gewoon deze stappen:
1. Ga naar Mijn-Online-Factuur.nl en klik rechtsboven op Inloggen.
2. Je komt vervolgens op een pagina met de volgende opties:
Een nieuw account aanmaken op Mijn-Online-Factuur.nl
Inloggen op een bestaand account
3. Vul je e-mailadres in en bevestig je registratie
Voer je e-mailadres in het eerste veld in en klik op de knop Probeer het GRATIS en ZONDER VERBINTENIS.

Als je je registreert namens een non-profitorganisatie, gebruik dan een e-mailadres met het domein van die organisatie.
4. En dat is alles! Je kunt beginnen met factureren 🎉
Na je registratie ontvang je je inloggegevens per e-mail en kun je meteen aan de slag met factureren. De eerste 5 weken maak je gratis gebruik van de volledige PREMIUM-versie.
5. Wat gebeurt er daarna?
🔔 Zodra de proefperiode bijna is afgelopen, ontvang je een e-mail met informatie over hoe je de dienst kunt verlengen en welk tarief het beste bij je past.