Op Mijn-Online-Factuur.nl vind je ook snelle antwoorden op veelgestelde vragen over het uitschrijven van facturen, het versturen naar je abonnees etc.

1. Hoe kan ik mijn abonnement op MijnOnlineFactuur.nl verlengen?

Je abonnement kan worden vernieuwd via betaling met een kaart in de sectie Mijn account - Het abonnement verlengen. Hier selecteer je het Mini- of Premium tarief en word je vervolgens doorgestuurd naar de online betaalgateway.

1. Hoe kan ik mijn abonnement op MijnOnlineFactuur.nl verlengen?

2. Ik heb mijn abonnement betaald/prepaid, maar het tarief is niet actief.

De eerste stap is om te controleren of de betaling daadwerkelijk is gedaan. Als dat het geval is, is de snelste manier om contact op te nemen met [email protected]. De betaling wordt handmatig gelokaliseerd, gekoppeld aan het klantprofiel en het account wordt onmiddellijk geactiveerd.

3. Ik moet mijn gegevens invoeren voor de factuur van het abonnement.

Als je een factuur met je eigen gegevens nodig hebt, stuur dan je gegevens naar het e-mailadres [email protected], en we passen de factuur aan volgens jouw wensen.

4. Ik moet een factuur opstellen met mijn eigen btw-tarieven. Hoe doe ik dat?

Kies gewoon het tarief uit het aanbod en geef het btw-bedrag op volgens je eigen vereisten.

Kies gewoon het tarief uit het aanbod en geef het btw-bedrag op volgens je eigen vereisten.

5. Worden de gegevens in het formulier gedeeld met derden?

Informatie die in het formulier wordt ingevoerd bij het maken van een factuur wordt nergens opgeslagen, en we delen geen informatie over het gebruik van de MijnOnlineFactuur.nl-service met anderen.

6. Is er een risico op onjuist gebruik van gegevens op de door mij gemaakte factuur?

Er is geen mogelijkheid tot onjuist gebruik van persoonlijke of zakelijke gegevens, inclusief enige andere informatie op de factuur. De verbinding tussen jouw computer en MijnOnlineFactuur.nl is beveiligd met behulp van het versleutelde HTTPS-protocol, en gegevens die worden ingevoerd in het formulier bij het maken van een factuur worden nergens aan onze kant opgeslagen.


7. Wat is IBAN en SWIFT en waarvoor dienen ze?

IBAN (International Bank Account Number) is een internationaal bankrekeningnummer. De SWIFT-code (soms ook aangeduid als BIC) identificeert de bank uniek in internationale betalingstransacties. Beide codes worden voornamelijk gebruikt voor betalingen van en naar het buitenland.

8. Ik wil graag een factuur in een andere taal of valuta. Is dat mogelijk?

Je kunt de taal en valuta van de factuur kiezen uit een breed aanbod in de Instellingen sectie bij het opstellen van een nieuwe factuur.

Je kunt de taal en valuta van de factuur kiezen uit een breed aanbod in de Instellingen sectie bij het opstellen van een nieuwe factuur.

9. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt een verzoek indienen voor het herstellen van je vergeten wachtwoord op de pagina voor het herstellen van vergeten wachtwoorden. Vul gewoon het e-mailadres van je account in het formulier in, en we sturen je onmiddellijk instructies.

10. Waarom staat er op mijn factuur informatie over de btw-betaler, terwijl ik dat niet ben?

Informatie over de btw-betaler verschijnt als je een factuur met btw hebt geselecteerd als het factuurtype. Zorg ervoor dat je het factuurtype hebt ingesteld op een factuur zonder btw.

Informatie over de btw-betaler verschijnt als je een factuur met btw hebt geselecteerd als het factuurtype. Zorg ervoor dat je het factuurtype hebt ingesteld op een factuur zonder btw.